onsdag 19 mars 2008

Inför Påsklovet

Tjena!

I morgon åker lillhusse till västkusten och matte och husse och jag skall ut i skogen, så nu blir det inga rapporter här på min blogg på ett tag.

Här kommer en liten rapport om dagens eskapader.


Efter frukost tog jag en sväng in i baggens stia.


Och ner till sommar-fårstallet under ladan.


Mums!


Husse tyckte det var kallt idag.


På eftermiddan träffade jag en gammal farbror på 8 år. Det var en svart snauser av något slag. Han presenterade sig inte. Det var kul.


Vilken stor hund! (Jag syns till vänster. Husse missade lite :).
Jag ville fram och leka men husse stoppade mig ? Konstigt?


Besök på ett dagistillhåll. Någon hade lämnat lite leksaker till mig. Snällt!


Husse som jag ser honom.


Lillhusse gjorde ett snyggt mål på träningen idag. Kolla så hårt han skjuter. Själv fick jag vackert vänta med matte utanför. Ska bli kul att bita sönder fotbollar i framtiden!

Vi hörs om en vecka.
/Albert

1 kommentar:

Anonym sa...

Glad påsk, Albert! Hoppas du och matte och husse får det skönt i skogen. Vi ser fram mot ditt nästa inlägg på bloggen!