fredag 14 mars 2008

Att gå i skolan

God förmiddag!

Idag skjutsade jag Lillhusse till skolan, nåja dom hade utflykt till Stina och Jonatan, Lillhusses klasskompisar. Vansinnigt kul med så många barn! Och så träffade jag en 10-månaders ENORMT STOR valp. Lika stor som jag kommer att bli. (Husse var lite tagen faktiskt.)

Därefter tog jag med husse på en promenad, först utanför ett hundpensionat (SNIFF!), sedan åkte vi till OK och handlade lite PanPizza (lillhusses favorit). Han och Ludde skall vara tillförordnade hunduppassare i kväll. Husse och Matte ska på SPAAA! Minsann.

Innan vi åkte hem tränade jag husse i att följa lagar och regler och att promenera vid stora Edsbyvägen. Han klarade det galant!


Att gå i skolan var väldigt kul!


Många snälla människovalpar!


Den handsken ska jag ha!


Här blir det bra! Näää jag skämtar ;). Husse fick lov att följa med till en annan plats.


Nyfälld gran. Bepinkad! Vilka dofter!


Jaha. Nya vetenskapsteorier på väg (till Edsbyn?).


100-bussen verkar kul. Den skulle jag kunna tänka mig att åka med någon dag!


Hu vad trött man blir av att gå i skolan.

Vi hörs!
/Albert

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan
Men han är ju så söt här kommer en liten hälsning från brosan Elvis :)

Anonym sa...

Hej Albert!
Du verkar vara en reko jycke! Bra att du inbillar husse att du är lydig och "vill" åka bil t.ex. - han är inte så van vid hundar, så han går nog på det mesta. Vi ser fram emot att träffa dig!