söndag 16 mars 2008

Ett hårt liv

Hej!

Nu är det hårt.
Husse håller mig kopplad på gården!
Tänka sig. Att inte låta mig käka fårbajset under ladan.
Märkligt.
Å andra sidan var vi ute på en långpromenad i morse ut på hyggena på Tjuvberget. 1½ timme! Vov säger jag bara! Härligt. Då fick jag springa lös. Fast det är klart jag sprang aldrig längre än HÖGST 15 meter från husse. Det luktade räv, björn och varg i skogen. (Tror jag.) I såna lägen är det bra med en gammal björnjägare i sällskap.
Vi hörs!
/Albert


Kl 05.00 Svanarna vaknar.


Där är dom. Ser du dom?


Gamla morötter faktiskt. Inte bajs! Inte heller så gott.


Här gräver vi. Och käkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilka lååånga promissar för en sån liten. Men såå söt.
Ha det bra.

Anonym sa...

Nåja, så lååångt går vi inte. Det är mest en fråga om utetid. Husse är fortfarande för lat.