tisdag 26 februari 2008

Snö!

Ännu en dag i mitt korta liv till ända!

På förmiddagen tränade jag med halsbandet.
Efter ett tag glömde jag bort det och somnade som vanligt.
Jag lekte också en hel halvtimme med grannarna och deras kusiner.

I kväll var jag ute med Tiger och busade i nysnön. Nåja han var lite
skeptisk till mitt härjande, men kul hade vi (jag) i alla fall!

Efter det busade jag en hel del med husse.
Nu är det bara ett kvällsmål så skall jag sova hela natten igen.


Lillhusses gamla toffla är min nya favoritleksak.


Snö?


Ut och kissa.


Tiger tycker nog att jag är lite primitiv som helt ogenerat kissar på gräsmattan utan att gräva över pinket.


Snö är buskul!


Fast tiger satte sig i äppelträdet och tog det lugnt.


Husses blöta strumpa ska jag ta.


Ha! Där fick jag den!


Husse bara kliar mig på magen när jag vill slåss!


Husse är cool! Men synd att han stoppade leken efter bara en kvart.

Inga kommentarer: