lördag 23 februari 2008

I mitt nya hem!

Hej igen!

Nu har jag då äntligen kommit till mitt nya hem.
Allt har gått bra.


Matte tog väl hand om mig under resan.


Direkt jag kom fram så visade husse en underbar kissplats bland löven för mig. Första kissen!


Matte och husse hade fixat en fin hundkorg åt mig, men jag och lillhusse föredrog golvet.


När jag skulle ta min första tupplur lade jag mig under en skön säng.


Grannarna var trevliga.


Mera kiss bland löven.


(Fast bajsade gjorde jag givetvis på gräsmattan - man vill ju synas!)


Tja. inte så tokigt ställe detta!


Så fick jag träffa husets Tiger också, han såg lite farlig ut.


Lite jobbiga trappor! Kan vi inte stanna ute lite till?


Matte hade gjort i ordning en riktigt fin valpbur åt mig, ... hmmm!


Den där tigern får man nog passa sig för.


Så hade dom lagt lite tidningspapper vid dörren för mig att kissa på, men faktum är att hallgolvet kändes bättre, när husse inte han hjälpa mig ut. Inte svårt att förstå! Eller hur!

Och sist men inte minst!
Jag har käkat två gånger.
Och en gång till blir det senare i kväll!

Vi ses!

Inga kommentarer: