måndag 25 februari 2008

Måndagskul

Hej igen!

Så var det måndag och en ny arbetsvecka! För matte alltså :), fast bara två dagar, hon längtar så ruskigt efter mig, så hon klarar inte mer den här veckan.

Själv har jag käkat, bajsat, kissat, lekt, sovit och träffat Tomas! Det märks att han är van med oss Golden-gosingar. När Husse och Tomas var ute på promenad var lillhusse ansvarig. Det gjorde han bra. Han kolla på TV och jag sov mest.


Husses handske är lika intressant som bajset. Jag undrar varför han viftar med den direkt efter jag har bajsat?


Husse tog med mig på en promenad och lät mig samtidigt prova mitt nya halsband. Det var så mycket spännande ute att jag bara kliade mig ibland.


Schysst brygga! Fast den lutar konstigt.


Vänta på mig!


Jäkla halsband till att irritera!


Skön säng matte har fixat. God att bita i också.


Jens och Maja i grannhuset var ute och lekte lite med mig.
Det var kul.


Jens fixade en tennisboll. Den var nästa lika rolig som de ruttna äpplena!
Och det vill inte säga lite! Vi lekte också med ett vassstrå. Gott det också!


Man blir behagligt trött när man får vara ute en hel del.
Då är det bra med en skön säng att krypa under.
Husse snarkade ovanpå, lika utmattad han vad det verkar.

Vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Einstein... du verkar ha det hur mysigt som helst i ditt nya hem. Kanske du får följa med matte till jobbet någon gång så vi får hälsa på dig.

Hälsningar Jenni
(Kulturkontoret)