onsdag 21 januari 2009

Världspolitik

Lillhusse låste in nycklarna till sitt skåp på skolan idag. (För säkerhets skull antar jag.) Det innebar att han var tvungen att be Steve (vaktmästaren) att klippa sönder låset.
Vilket i sin tur innebar en snabb utryckning (kl 11.45) av husse och mig till skolan med ett nytt lås.


Gärdesskolan i Bollnäs. Lillhusse väntar otåligt (kl 12.05).
(Ledig på em. Ska iväg till Marcus och KD och installera Steam och CS. Mycket bråttom!)


Husse och jag fortsatte promenaden. Ned på stan, via parken där jag träffade Leica igår. (Man vet ju aldrig!) Sen en liten hamburgare (för 15 kr) till husse på Max. Han tog en (gratis!) DN till mig. Jag ville sätta tänderna i Barak Obamas invigningstal för att se om han hade nåt vettigt att säga. Om hur hundarna har det i USA, nu i dessa kristider.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: