söndag 22 mars 2009

Våffeldagsmorgon

Hej!

Det har varit lite låg aktivitet här på bloggen ett tag. Husse har envisats med att ligga i sängen och svettas. Vad nu det ska vara bra för? Idag tog han ut mig på en morgonpromenad i alla fall.

Jag har tänkt på en sak. Det är viktigt att skaffa sig intressen här i livet.
Det har jag gjort. Bland mycket annat (som bajs, kiss, kvistar och andra självklara intressen) har jag utvecklat ett vurm för kottar.


Jag letar rätt på en kotte, tar den i gapet, kastar upp den i luften, fångar den, rullar mig på den, kastar upp den i luften, fångar den igen, rullar mig och snurrar med hela pälsen på den, springer med den till husse, som kastar iväg den, så hämtar jag den och lämnar tillbaks den till husse, som tar den och behåller den! men då letar jag rätt på en ny, tar den i gapet, kastar upp den i luften, ... ja du fattar?
Kul va!

Inga kommentarer: